2013. december 1., vasárnap

Red Alert - Csont Nélkül - 2013


Kaptam egy elég konkrét felkérést az Facebook üzenőfalamon, egy linkel csatolva, hogy "Hallgass!"  Így nyilván nem tehettem mást, félve teljesítettem a kérést... :) A stoner.blogon már olvashattuk Nikó véleményét a csapatról, de pár mondatban én is megfogalmazom azé... A RED ALERT Hajdúszoboszlói négyese, igazi mocskos, rozsdás szögbe panírozott szeletelős rock & rollt tolnak, ráadásul magyar szöveggel. Nyilván nekem is eszembe jutott a Sex Action, meg hasonlók, de nem hasonlítgatni akarok... A 'Csont Nélkül' anyag: dara, reszelés, blues, slide, wah-húr gitár, szivartól, rézedénybe köpködő ének. Én úgy gondolom, hogy ez valami hegyaljás zenegépből még fog üvölteni, valami hajnali tántorgás alkalmával...


Infók:

Tagok:

Csirke: Gitár
Jenő: Gitár
Ferii: Dobok
PePe: Bass+ének



Nincsenek megjegyzések: