2014. január 13., hétfő

Urania - Drive '13


Ha Aiwass, más nevén a "Gyáli Remete", ha jó ideig nem jelentkezik, akkor már nem szoktam megijedni, mert annak akkor mindig egy, vagy több mű az eredménye...Most sem volt másképp. Kedvenc magyar (újból egyszemélyes) instru-zenekarom új anyaga, decemberben debütált a Hands Of Doom oldalon, most pár szót én is szeretnék mondani róla.
Én mindig kedv csinálóként nyúltam az Urania lemezekért, mert változatos, komor, fanyar hangulata mellett, mégis energia dús löketekkel tudod átbillenteni, minden hülyeségen.


A 'Drive'-nak most pedig sikerült valamit újból visszacsempészni abból a néha elfelejtett, kötelezettségmentes szabadság érzettből, amit még  gyerekként éltünk. Előkerülhetnek a matchbox-os rendőrautók, és újból lehet autós üldözést játszani a szomszéd srác nagyszoba szőnyegén, koccanni, és dicsekedni, hogy az enyém gurult messzebbre... De nem a komolyságát akarom elvenni a lemeznek, hiszen érezhető a kemény munka rajta, de újból előkerült az élményfestés az új számokban is.
Na de a lényeg, mindenki csak hallgassa meg, és érezze azt, amit neki ad… Valamit előcsalogat, abban biztos vagyok! Az albumon nyolc szám található, ami meghallgatgató a H.O.D. Bandcamp-es oldalán, és ingyen le is tölthető!

                          

Infók:

Nincsenek megjegyzések: