2012. november 27., kedd

synchrOnring - Bemutatkozó lemez, koncerttel!


11.23-án sikerült élőben is elkapnom őket az R33-ban, miután pont aznap hallgattam meg  bemutatkozó anyagot, hogy kicsit felkészültebben mennyek...
Csordás Robi hangját márt ismertem előtte többek között a Black-Out-ból, a Buso von Kobrából, így tudtam, olyan rosszra nem számíthatok...
Kicsit tovább kutatva rájöttem hogy a többi tag sem most kezdte, szóval van alap...A fenti képhez képest kicsit változott már a koncerten is felállás, mert Nagy "Óriás"Dávid helyett, most az általam is jól ismert debreceni ütős került Hargita Gabi személyében...
Szóval, ha nem is annyira "stoner"a zene de egy nagyon igényesen összepakolt rockcucc, amit 
December 1-én bemutatnak élőben a Showbarlangban!

Tagok:
Róbert Csordás > vocals
Salim Mahboubi > bass
Csaba Maksi > guitars
Gábor Hargita > drums


Infók:


Nincsenek megjegyzések: