2012. szeptember 18., kedd

Steam Engine - Mámoros gőz!

Ezúttal is egy magyar zenekart szeretnék bemutatni nektek, ráadásul ők is instrumentális zenét játszanak! (hooray!) 
Nem most kezdték a srácok, hiszen 2007-ben alakultak, ha jól láttam és rá egy évre már az első anyagukat is összerakták. Ez volt Instrumental Goddamn Cigar Metal ami a nevéhez hűen, igazi lábmunkás vasmuzsika.
Majd rá 2010-ben a Nervous Calm in the Morning Ligh, ami folytatta az előző technikás izzó fémfolyamot, csak talán kicsit lágyabb hangvétellel. A mostani, 2012-es háromszámos anyagról, a görög Tuber zenéje jutott eszemben, amivel remélem nem sértem meg őket, hiszen nagyon szeretem a zenéjüket. Ezért is örültem, hogy belefutottam ebbe a letisztul vízhez hasonlító lágy, de annál több kőhordalékot magával görgető új albumba. Ráadásul fel is lépnek a nyíregyi fiúk Szeptember 20-án a R33 báltermében! 
Mennyetek csobbanni!




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

sztímendzsin!!